Dag 19 - 13 april - Munduk/Ubud

13 april 2023 - Ubud, Indonesië

De dag begon bewolkt. Na ons ontbijt en de spullen te hebben ingepakt stappen we bij onze chauffeur in de auto. We hebben een klein wensenlijstje waar we onderweg naar Ubud willen stoppen.

We zitten nog geen 5 minuten in de auto en de hemel breekt open, het regent en niet een klein beetje ook! We hebben nog een poging gedaan om een tempel onderweg te gaan bekijken maar we spoelden weg, het was geen doen. Plannen omgooien en door naar het hotel dan maar. In Ubud aangekomen zagen we het gevolg van de wolkbreuk. Straten stonden blank, we konden er met de auto nog naar net doorheen. In een zijstraat stond zoveel water dat daar twee auto’s tot halverwege onder water stonden….

Rond 14:00 uur werd het toch droog en zijn we Ubud centrum nog even ingegaan. Lekker langs alle winkels gestruind, sarong (s) gekocht😀 en heerlijk gegeten. En toch ook nog even een Ubud Palace bekeken.

Ubud Palace

1. Pa:
    13 april 2023
    Geen waterval maar vallend water nat dagje
  2. Elise:
    15 april 2023
    Hey Wendy,
    Ik heb even alles terug gelezen. Wat een fantastische reis maken jullie! Veel dingen zijn erg herkenbaar, maar bij sommige dingen denk ik ook ik moet terug dat heb ik gemist!
    Ik ben benieuwd naar de rest van jullie reis geniet ervan!