Dag 17 - Grand Teton National Park

7 juni 2019 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg opgestaan met regen en dit heeft het vrijwel de hele dag gedaan. Rond het middaguur kwamen we aan in Jackson. Mooie route gereden door Idaho naar Wyoming/ Jackson. Iedere route die we rijden zien we het landschap veranderen, dit maakt de best lange stukken die je aflegt aangenaam. Jackson is een leuk dorp en je ziet dat het helemaal ingericht is op de wintersport.

Grand Teton

De bedoeling was om in de middag Grand Teton te bezoeken maar de regen hield maar niet op. Eerst maar een was gedraaid in het hotel en ondertussen lekker in het bubbelbad gezeten. Tegen het eind van de middag klaarde het wat op, toch nog naar Teton! Rond 18.30 uur werden we beloond! Daar zagen we op de vlakte een kudde bizons lopen, heel bizon der om te zien;)

Grand Teton - Bizons

De regen kwam weer terug en de temperatuur is gedaald tot zo’n graag of 8. In het stadje wat gegeten en daarna opwarmen in het hotel. Morgen terug naar Teton en door naar onze volgende plek om vandaaruit Yellowstone te bezoeken. Hopen dat het droog is....

1. Pa:
    8 juni 2019
    jammer van het weer hier het zelfde beeld alleen omgeving blijft hier het zelfde en jullie zien toch mooie dingen