Dag 23 - Denver

15 juni 2019 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vanmorgen aangekomen op onze laatste locatie. Via Boulder naar Denver gereden. Boulder is een leuk “oud” plaatsje. Al slenterend door downtown kwamen we uit bij Yellow Deli. Het restaurantje had zo’n leuke uitstraling dat we er even voor stil stonden, niet met de bedoeling te gaan lunchen. We raakte aan de praat met de eigenaar van de zaak. Voordat we er erg in hadden zaten we binnen aan een tafel, hadden we kennis gemaakt met zijn Nederlandse vrouw en zaten we aan een zalige lunch.

In Denver aangekomen ingecheckt bij ons B&B “ off Broadway “ Hartelijk ontvangen door onze innemende gastvrouw. Nadat we een leuk gesprek hebben gehad en een rondleiding door het huis hadden gekregen kreeg ik de sleutel van het huis en de kamer om mijn nek  gehangen en gaf ze Frits en mij 3 dikke zoenen. Vervolgens zijn we downtown Denver ingegaan, met de bus. Autorijden is vrijwel niet te doen, chaotisch en heel druk. Dat wat we gezien hebben van Denver is leuk maar Denver is hectisch, maar misschien dat wij het zo ervaren hebben na al die natuur...

Nu, om 23.00 uur in ons laatste bed. Morgen om 6.30 uur op, ontbijten en richting vliegveld.

We hebben intens genoten van ruim 3 weken West-Amerika. De (meeste) Amerikanen zijn aardig en zeer voorkomend. De natuur is onbeschrijfelijk mooi, de steden erg druk en chaotisch (zeker Las Vegas), de dorpjes die je onderweg tegen komt op de scenic byways lijken in niemandsland te liggen. Eindeloze lange wegen, 8000 km gereden door 9 staten ( California, Nevada, Arizona, Utah, Wyoming, Idaho, Montana, South Dakota, Colorado ), onderbroken door Fastfood ketens. Veel mooie momenten meegemaakt.

Bijna 1200 foto’s en 60 video’s gemaakt waarvan geen één foto of video kan weergeven hoe wij het werkelijk beleefd hebben. Een reis die we niet zullen vergeten, herinneringen zijn ontstaan in dit land waar we graag nog eens terugkomen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl