Dag 30 tm 33 - 24 tm 27 april - Seminyak/Kuala Lumpur/ Rotterdam

27 april 2023 - Kuala Lumpur, Maleisië

De laatste dagen in Indonesië. Vanuit Nusa Penida met de boot naar Sanur om vandaar uit naar Seminyak te gaan. Extra vroeg opgestaan om de zonsopkomst boven Bali te zien.

De zon komt op boven Bali

In Seminyak nog wat mooie spullen voor in huis gekocht bij een “loods” met waanzinnig mooie spullen. Even hebben we met de gedachten gespeeld om spullen per container te laten verschepen maar daar hing toch nog wel een behoorlijk prijskaartje aan. Het is dus een extra tas geworden😀.

26 april vertrekken we naar Kuala Lumpur, onze tussenstop, om vandaar uit op 27/28 april terug te vliegen naar huis.

Onze prachtige reis zit er op. We hebben veel beleefd, af en toe wat grenzen verlegd. Een geheel onverwachts huwelijksaanzoek ❤️ Indonesiërs ontmoet en van hun cultuur mogen leren, gezien en gehoord hoe hard zij moeten werken voor hun inkomen maar ook de dankbaarheid voor wat zij hebben. De enorme verschillen met onze Westerse wereld, onze gejaagdheid, altijd maar druk en altijd maar meer willen. De natuur op haar best mogen zien in Ketambe (Sumatra) maar ook alle bedreigingen voor dit kwetsbare ecosysteem.

Dankbaar kijken we terug op deze mooie herinneringen die we samen hebben mogen maken.

Gezamenlijke herinneringen

1. Ageeth Jeijsman:
    27 april 2023
    Heel blij dat alles naar wens is verlopen en dat jullie volop hebben genoten van jullie fantastische vakantie! Benieuwd naar jullie verhalen. Goeie reis naar huis 😘